Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Nettbutikkene vinner terreng i fjerde kvartal – her er de mest populære produktkategoriene

Christoffer Reina, Norgessjef i Prisjakt // Foto: Prisjakt
Flere enn i fjor vil ta julehandelen på nett.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Tradisjonen tro tar Prisjakt tempen på forbrukerne og deres shoppingplaner hvert kvartal.

I Forbrukerkompasset måler Prisjakt kjøpekraftindeksen på en skala fra 1 til 10, hvor 1 betyr at forbrukerne føler de har svært dårlige muligheter til å kjøpe og 10 hvor de har svært gode muligheter å kjøpe.

I år viser undersøkelsen at kjøpekraftindeksen ligger på 6,5 poeng – opp 0,2 poeng sammenlignet med samme periode i fjor.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: