Nyheter

vilkas-plattform

Vilkas e-handelssystem lansert i Norge med kvalitetsgaranti



Vilkas er en av Nordens ledende leverandører av programvare for internasjonal e-handel. I dag lanserte de tjenestene sine i Norge.


Dette er et annonsebilag fra Vilkas publisert etter gjeldende retningslinjer.

Samtidig som Vilkas intar det norske markedet, har Vilkas nettsider blitt oppdatert og tjenesten har blitt utstyrt med 12 måneders kvalitetsgaranti.

Vilkas har en sterk posisjon som leverandør av e-handelstjenester i Norden, med over 1400 nettbutikker som kunder og et solid system for global e-handel.

Skal hjelpe norske kjøpmenn ut i verden

I følge Vilkas daglige leder Markku Korkiakoski er det overraskende få nettbutikker som utnytter mulighetene for å selge produktene sine internasjonalt.

– Den internasjonale konkurransen er hard, og vi vil gjerne hjelpe nordiske nettbutikker med å være godt utstyrt for å hevde seg på det globale markedet, sier han.

– I Norden har vi bare sett første bølge av internasjonaliseringen, men da er det desverre ofte at nordiske kunder handler fra utlandet. Vi ønsker å forsterke nordiske forhandlere så de kan nå markeder over hele verden. E-handel er i sin natur globalt, og med vår e-handelsplattform kan kundene våre enkelt selge produktene sine til andre nordiske land og resten av verden, sier Markku Korkiakoski.

Pengene tilbake om plattformen ikke er i henhold til forventningene

Vilkas anbefaler at nettbutikkeiere forbereder seg med f.eks investeringer i markedsføring, for den stadig økende konkurransen om kundene. Mange nettbutikker har forstått at kundeopplevelsen blir viktigere og viktigere for å lykkes på dette markedet. Brukervennlighet og funksjonalitet er med på å skape en god kundeopplevelse, og visuelle elementer i et godt design gjør også sitt for å tiltrekke kundenes oppmerksomhet. Det er bra å løfte frem egen ekspertise i markedsføringen, fortsetter han.

Vilkas har akkurat vært gjennom en prosess med investeringer i eget merke for å nå kunder i flere land. De fremhever sin kunnskap om e-handel ved å gi nye kunder 365 dagers kvalitetsgaranti, i tillegg til dette har de oppgradert egen design og merkevare.

– Vi stoler på vår egen tjeneste og er stolte over å tilby 100 % kvalitetsgaranti: Er ikke kunden fornøyd med funksjonaliteten i løsningen de første 12 månedene, tilbyr vi pengene tilbake. Vi holder det vi lover, oppsummerer Korkiakoski.

Les mer om Vilkas kvalitetsgaranti.

Publisert: 13. desember 2016