SPONSET INNHOLD

3 punkter for å redusere risiko og kostnad i ditt composable commerce, netthandelsprosjekt.

Å starte med utvikling av din nye nettbutikk kan være en omfattende og kompleks prosess som krever grundig planlegging, høy teknisk ekspertise og lang erfaring hos din samarbeidspartner. For å sikre suksess, og samtidig redusere både risiko og kostnader, er det essensielt å ta visse skritt og nøye tenke over dine veivalg.

  1. Velg et byrå som har investert betraktelig i en egen storefront/akselerator. Ved å velge et byrå som har gjort dette vil du spare deg for mye unødvendig tid og penger i  et prosjekt da grunnlaget har blitt lagt. Du vil ha et veldig godt startpunkt der byrået ditt har gjort mesteparten av jobben og investert tungt i brukeropplevelse, design og funksjonalitet  gjennom intervjuprosesser, tester og analyser av markedet. «State-of-the-art  konverteringsoptimalisering»
  2. Velg et byrå som kan hjelpe deg på flere områder. 

Her kan man velge å gi seg selv en økt sjanse til å lykkes med din nettbutikk. Det at teamene  som er nevnt nedenfor kan ligge tett opp mot utvikling av din nettbutikk er et stort pluss. 

  • Digital markedsføring som SEO, Ads og SoMe for å tiltrekke kunder til din nettbutikk. Implementering og drift av din kundekommunikasjon/kundeklubb for å skape lojale  kunder i din nettbutikk. 
  • Utvikling og drift av din Nettbutikk. 
  • Implementering og drift av PIM, DAM og OMS for effektiv produktberikelse og ordre  behandling. 
  • UX og konverteringsoptimalisering. 
  • eCommerce Manager’s for-hire. 

Ved å velge et slikt byrå vil du kunne dra nytte av gode synergier under utvikling av din  nettbutikk, samt sikre unødvendige kapasitetsproblemer internt. 

3. Velg et byrå som har investert betraktelig i en digital tjenesteplattform. Her velger du smart hvis byrået har en digital tjenesteplattform slik at du blant annet kan  gjøre en stegvis implementering av composable commerce arkitektur. Dette er mulig og en  stort fordel da man har muligheten til å starte med en modul eller produkt og få tilgang til en  rekke integrasjoner til systemer som CMS, PIM, ehandel, personaliseringsmotorer,  søkemotorer, CX plattformer, betalingsløsninger, fraktløsninger og mange andre. Du vil med  andre ord har tilgang til et univers av integrasjoner som byrået har ansvar for å oppdatere og  vedlikeholde.

Integrasjonsplattform Flow: https://www.pearlconvert.no/tjenester/teknologi/flow-tjenesteplattform

Ta kontakt: https://www.pearlconvert.no/ eller hans@pearlconvert.no

Del artikkel: