Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

To måneder etter lansering - 20 000 har testet Svosj

(Foto: Schibsted)
Forretningsutvikler i Svosj, Martin Meiner.
therese.karlsrud.haugen

- Viser at vi dekker et faktisk behov.

ANNONSE

For knappe to måneder siden lanserte Schibsted sin nye frakttjeneste Svosj - en abonnementjeneste som innebærer ubegrenset fri levering samt tilbud og fordeler i flere av Nordens ledende nettbutikker.

Allerede nå skal Svosj har blitt testet av 20 000 brukere, som tilsammen har mottatt mer en 20 000 pakker.

- Det at vi nå har sendt mer enn 20.000 pakker siden starten viser at vi dekker et faktisk behov for kundene, sier forretningsutvikler i Svosj, Martin Meiner, i en pressemelding.

LES OGSÅ: Schibsted om Svosj-tjenesten: - Vi planlegger å ta en god andel av Norges aktive netthandlere

Lyko er fornøyd

Skjønnhetsbutikken Lyko er en av samarbeidspartnerne til Svosj, og kan så langt si seg fornøyde med konseptet.

- Så langt har samarbeidet med Svosj vært veldig spennende. Som en ny aktør i markedet kommer de på banen med nye tanker, som utfordrer hvordan netthandlere og forbrukere tenker rundt levering av varer. Vi ønsker å gi kundene ekstra verdi gjennom sitt medlemskap i Svosj, blant annet gjennom ulike tilbud og god service, sier Kristianne Hasselø i Lyko.

LES OGSÅ: Lokket tusenvis til nyåpnet skjønnhetsbutikk

Femdoblet trafikken

I forbindelse med årets farsdag 10.november inngikk Svosj også et samarbeid med Barbershop.no, hvor alle Svosj-kunder skal ha fått eksklusivt tilbud på gaver til far i nettbutikken. For kunder i Oslo og Akershus kunne bestillinger før kl 19.00 kvelden bli levert av Schibsted-eide Helthjem innen kl 07.00 dagen etter.

Barbershop opplevde sterk økning i trafikk og salg.

- I løpet av kampanjedagene var vi godt synlige på Schibsteds flater, og trafikken vår økte med hele 400 %. Konverteringene gikk som forventet litt ned i starten, men økte jevnt etter hvert. Antallet ordre økte med 32 % fra første til siste dag i kampanjen. Vi er svært fornøyd med resultatet, sier Mads Waatland i Barbershop.no.

Del artikkel: