Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Helsekostbutikk ekspanderer til Norge etter 20 år i Sverige

Helsekostbutikk ekspanderer til Norge etter 20 år i Sverige
Rickard Åstrand, ansvarlig for Bodystore i Sverige og Norge.
therese.karlsrud.haugen

- På denne måten kan vi ytterligere befeste vår posisjon som markedsleder.

ANNONSE

Den digitale helsekostbutikken Bodystore lanserer nå nettbutikk i Norge etter 20 år på det svenske markedet. Målet er å bli en av Nordens ledende nettaktører inne helesprodukter.

Bodystore eies av Health and Sports Nutrition Group HSNG AB, som er en del av Orkla-konsernet. HSNG eier også varemerkene Gymgrossisten, Star Nutrition og Fitness Market.

- At HSNG etablerer Bodystore også i Norge er viktig for oss og samtidig spennende. På denne måten kan vi ytterligere befeste vår posisjon som markedsleder, sier Johan Görgård, adm dir i HSNG, i en pressemelding. 

LES OGSÅ: Åpner nettbutikk i Norge etter stor etterspørsel

- Vi har samme mål

Bodystore har i dag nesten 200 000 kunder årlig på det svenske markedet med et sortiment på ca. 400 merkevarer fra over 100 leverandører. 

- Bodystore tilbyr et bredt og innovativt sortiment innen helse og økologiske produkter som det lenge har vært interesse for i Norge. Å kunne tilby denne typen produkter til det norske markedet er fantastisk, sier Rickard Åstrand, ansvarlig for Bodystore i Sverige og Norge, i en pressemelding. 

Den norske nettbutikken Bodystore.no ble nylig lansert med mer en 1200 produkter å velge mellom. 

- Vi har samme mål i Norge som på det svenske markedet, nemlig å bygge langsiktige relasjoner med kundene våre. Det er gjennom nær dialog med dem vi kan prioritere å utvikle og forbedre de delene av butikken som blir mest verdsatt, sier Rickard Åstrand.

Del artikkel: