Etter at Ehandel.com ble kjøpt opp av EhandelSE som eies av LRF Media i fjor, har vi nå blitt en del av et nordisk mediehus for netthandel med virksomhet i både Sverige, Danmark og Finland i tillegg til Norge.
Hittil har Ehandel.se, Ehandel.com, Ehandel.dk og Ehandel.fi dog hatt hver sin plattform, men nÃ¥ blir vÃ¥r nordiske satsing til virkelighet ogsÃ¥ nÃ¥r det gjelder det tekniske. Derfor har vi alle nÃ¥ fÃ¥tt ny side med felles logo. Dette betyr at vi fremover vil bruke WordPress.Â
Det finnes mye innhold og kunnskap som er interessant for alle netthandlere, bÃ¥de det som skjer innen Norden og det som skjer internasjonalt. En felles merkevare og en felles plattform gjør det ogsÃ¥ enklere Ã¥ utvikle nye tjenester til netthandlere og vi fÃ¥r mer effekt av vÃ¥rt tilbud ut mot netthandelsleverandører og partnere der mange ønsker Ã¥ samarbeide nordisk, sier Johan Svensson, CEO i Ehandel.Â
Flere tjenester blir tilgjengelige
I forbindelse med denne nylanseringen kommer vi i tiden fremover til Ã¥ teste oss frem nÃ¥r det gjelder vÃ¥rt redaksjonelle innhold, samtidig som vi skal lansere flere nye tjenester, som finnes pÃ¥ noen av markedene fra før.Â
En av vÃ¥re største satsinger fremover blir Ã¥ skape merverdi i medlemskap for netthandlere. Vi kommer ogsÃ¥ til Ã¥ ha et tydeligere utgangspunkt nÃ¥r det gjelder bærekraft og her hÃ¥per jeg at vi med et nærmere nordisk samarbeid kan fÃ¥ mer kraft, sier Svensson. Â
Ekspansjon av event
I tillegg er ekspansjonen av blant annet netthandelskonferansen NXT Nordic, som kommer til Stockholm den 17. september, en stor del av den nordiske satsingen. Â
Vi har veldig sterke lokale redaksjoner, som nå får muligheten til å samarbeide som en nordisk redaksjon. Det blir superspennende å se hva som kommer ut av det, avslutter Svensson.