Konferansen NXT nordic har blitt arrangert fem år på rad i Oslo, og i fjor samlet nesten 1000 deltagere seg for å delta. Den 4. juni arrangeres NXT nok en gang i Oslo Spektrum, mens Stockholm får sitt eget NXT den 17. september.
Nå lanserer Ehandel, som har stått bak NXT nordic siden 2018, også en helt ny kunnskapsplattform for den nordiske handelen. Denne har fått navnet What's NXT?
Plattformen er ment for å samle innsikt, som hele handelsbransjen kan ha nytte av. Uansett om det gjelder netthandel eller den tradisjonelle butikkhandelen.
LES OGSÅ: Alt fra NXT-konferansen - nesten 1000 deltagere
Innhold, aktiviteter og møter
På nettstedet www.whatsnxt.io skal Ehandel publisere utvalgte artikler og intervjuer samt nyheter i forbindelse med NXT nordic konferansene.
I år har vi valgt å sette fokus på hvordan kundeatferden endres med temaet The Future of Customer Behaviour. What'sNXT? er en nordisk plattform der vi løfter frem morgendagens kundeatferd med artikler, intervjuer og frokostmøter hele året, sier Frida Clementz, Head of Marketing på Ehandel.
Sammen med samarbeidspartnere skal plattformen What'sNXT? utvikles med mer innhold og aktiviteter etterhvert.
Vi har flere spennende dialoger med våre partnere, som vi kommer til å presentere i løpet av våren. Vi ser What'sNXT? som en stor mulighet til å tilby våre partnere å være mer relevante med en tilstedeværelse hele året, sier Viktoria Eklund, Head of Sales hos Ehandel.
Med What's NXT? samler vi all informasjon rundt NXT nordic konferansene på ett og samme sted.
Vi flyttet NXT nordic til Spektrum i fjor og har fått veldig positiv respons på hele konferansen. Nå håper vi å få en skikkelig god start på NXT nordic i Stockholm den 17. september. Å få muligheten til å skape innhold og aktiviteter hele året føles veldig bra, sier Sahra Thurdin, Head of Event hos Ehandel.
Les mer om NXT nordic og What'sNXT? på å www.whatsnxt.io og Ehandel på www.ehandel.com.