Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Helly Hansen vant internasjonal opplevelsespris

Helly Hansen vant internasjonal opplevelsespris
Helly Hansen vant pris for god kundeopplevelse på nett.
Bilde: Helly Hansen/Pressebilde
therese.karlsrud.haugen

Skal ha vist oppsiktsvekkende resultater i antall brukere og nye besøkende til nettbutikken.

ANNONSE

På Europas største konferanse for kundeopplevelser skal det ha vært Helly Hansen, som klatret til topps i kategorien "Best Commerce Experience". 

Prisutdelingen "Adobe Experience Maker Awards" gikk av stabelen i London denne uken, og er ment for å hedre selskaper som tøyer grensene innen digitale opplevelser. 

Kriteriene, som Helly Hansen skal ha utfylt for å vinne prisen, skal blant annet ha vært sine helhetlige opplevelser på tvers av salgskanaler, merkevarer og lokasjoner, samtidig som selskapet skal ha vist evnen til å kutte ned tiden på kjøp gjennom fokus på innholdskvalitet og personalisering.

Helly Hansen skal i følge Adobe ha vist oppsiktsvekkende gode resultater, både i form av vekst i antall brukere og nye besøkende samt en sterk økning i transaksjoner og inntekter til sin nettbutikk. 

Av andre prisvinnere under utdelingen kan også kjente merkevarer som DNA, Phillips, og Manchester United nevnes. 

Del artikkel: