Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Moods of Norway er tilbake

Kraftig verdifall og mindre moro er den nye hverdagen til mote-traktoren Moods of Norway
therese.karlsrud.haugen

Skroter nysatsing og relanserer traktorlogoen.

ANNONSE

I 2019 ble Moods of Norway relansert til Moods. Selskapet åpnet to fysiske butikker i Oslo og Stryn samt nettbutikken Moods.no. Nå kan motenettstedet Melk & Honning meddele at selskapet går bort fra det nye konseptet og tilbake til "start" med relansering av Moods of Norway.

I forrige uke kunne Moods meddele til Ehandel at de stenger butikken i Oslo for godt fra og med 18. juli, da selskapet fikk en mulighet til å tre ut av leieavtalen i Grensen etter coronautbruddet.

LES OGSÅ: Kjøpte tilbake selskapet og gjorde en helomvending - nå er Moods tilbake

Dessverre tror jeg Oslo sentrum er den plassen i hele Norge som ble hardest rammet, og hele handlemønsteret blir nok forandret etter Covid, da med sentrums lokasjoner som tapere, fortalte eier Jan Egil Flo til Ehandel.

I følge Melk & Honning skal butikken i Stryn fortsette samtidig som man planlegger å åpne en butikk enten på Sandvika eller på Strømmen storsenter . Dette blir da som Moods of Norway.

Det er ikke over og ut for merket, nei. Moods of Norway fortsetter som før, med den gamle logoen. Men rebrandingen som Moods, den kutter vi, sier Flo til nettstedet.

LES OGSÃ…: Oslo sentrum etter krisen - slik overlever de lokale butikkene

Med Moods har man satset på målgruppen gutt 18-30 år, men med relanseringen til Moods of Norway går man tilbake til mann 30 pluss.

Akkurat nå er jo så og si hele klesbransjen et vanskelig marked. Men målgruppen gutt 18-30 er kanskje den aller vanskeligste. De handler lite i butikk, nesten bare på nett. Det er tryggere for oss å gå for kjernekunden, som vi kjenner, sier Flo.

Moods of Norway vil relanseres i løpet av høsten en gang.

Del artikkel: