Allerede på torsdag hintet skjønnhetsbutikken på nett, Skincity på sin Instagram-side om sitt kommende Black Friday-tilbud, og når fredagen bydde på 20 prosent rabatt på hele sortimentet tok det ikke lang tid før bestillingene begynte å trille inn.
Nå kan Skincity, som hadde kampanje under fredag til og med søndag, konstatere at Black Weekend ble vellykket for selskapets del.
- Vi er utrolig fornøyde med helgens resultat. Vi har lagt mye trykk på å forberede oss i alle avdelinger før denne helgen og belønningen ble at vi slo rekord på flere fronter, sier SkinCitys markedssjef Daniela Sjunnesson, til vår søsternettside Ehandel.se.
200 ekstravakter på lageret
Under helgen skal SkinCity ha håndtert 30 000 ordre, hvilket skal være en økning på ca 60 prosent fra forrige årets Black Friday-helg.
For å kunne håndtere alt plukk og pakk hadde SkinCity i år planlagt 200 ekstravakter på lageret.
- Som alltid på SkinCity er vår ambisjon å holde et høyt servicenivå og levere en så bra opplevelse som mulig for våre kunder, sier Daniela Sjunnesson.