Mester Grønn fortsetter sin digitale reise og inngĂ¥r samarbeid med det digitale byrĂ¥et Isobar, som skal realisere det de kaller for "morgendagens kundeopplevelse".
Blomsterkjeden har tidligere meddelt at de er i gang med et digitalt prosjekt, som innebærer ny nettbutikkplattform og to nye stillinger innen digitalt salg og kampanje til hovedkontoret.
LES OGSÅ: Blomstrende vekst i krisen - nettbutikken økte med 500 prosent
Mester Grønn har hatt en stabil vekst de siste Ă¥rene og har segmentert sin posisjon som ledende blomsterkjede gjennom god kundeopplevelse og tilfredshet. For Ă¥ sikre at Mester Grønn skal kunne levere en god kundeopplevelse ogsĂ¥ i fremtiden er vi nødt til Ă¥ gjøre gode investeringer i teknologi, sier Hege Hildeng, markedsdirektør i Mester Grønn, i en pressemelding.Â
Isobar har bred erfaring med martech-løsninger og har selskaper som Norwegian, Coca Cola og Flybussen pĂ¥ kundelisten. NĂ¥ skal de bistĂ¥ Mester Grønn blant annet implementering av teknologi, rĂ¥dgivning pĂ¥ god bruk av data til moderne e-handel, strategi for CRM og effektive kommunikasjonsløsninger bĂ¥de online og offline.
Forbrukerne har større forventninger til oss som selskap nĂ¥r det kommer til personalisering og relevant kommunikasjon. Skal du lykkes innen retail de neste 10-20 Ă¥rene er du nødt til Ă¥ levere over pari pĂ¥ kundeopplevelse. Det er noe Mester Grønn allerede leverer veldig godt pĂ¥, men vi mĂ¥ hele tiden forbedre oss for Ă¥ gjøre oss fortjent hos kundene vĂ¥re, avslutter Hildeng.