I slutten av september fikk skjønnhetsbutikken pÃ¥ nett Eleven en makeover. Nettbutikken tok et nytt tak rundt sin grafiske profil og lanserte samtidig en ny side.Â
Eleven har nå også fått en søsterbutikk etter at de kjøpte opp NordicFeel, og kunne nylig fortelle om selskapets plan om å skape et "skjønnhetens ICA" med NordicFeel.
I forbindelse med dette ble det avslørt at NordicFeel også sto ovenfor en makeover.
- I NordicFeels tilfelle var den lilla fargen veldig viktig for dem. Så vi beholder den, men gjør den litt mer oppdatert. I tillegg jobber vi med gode priser, det er fortsatt viktig, men vi vil ikke skrike ut hva vi gjør idag, sa CEO i Eleven og NordicFeel, Pernilla Barkman nylig.
- En mer moderne tone
Idag meddeler selskapet at NordicFeel har fått en ny hjemmeside i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Logotypen har også fått et ansiktsløft, selv om den lilla fargen beholdes.
- NordicFeels nye profil inneholder en oppdatert fargepalett og logotypen har blitt renere og mer tidløs. Den lilla fargen som er sterkt forbundet med varemerket, beholdes som primær farge, men kommer i en mer moderne tone, skriver selskapet i en pressemelding.Â
MÃ¥let med den nye siden skal være Ã¥ skape "en personlig shoppingopplevelse" og designet sies Ã¥ være mer brukervennlig enn den tidligere siden. MÃ¥let er selvsagt ogsÃ¥ Ã¥ muliggjøre en økt tilstedeværelse i de nordiske landene.Â
- Vi har brukt lang tid pÃ¥ Ã¥ analysere data, studere brukervennligheten og samle informasjon om vÃ¥r mÃ¥lgruppe innen vi begynte Ã¥ bygge vÃ¥r nye plattform. Det vil jeg si er suksessfaktoreren nÃ¥r vi idag lanserer den nye siden, sier Björn Carling, CTO i NordicFeel.Â