Kondomeriet har nå tallene fra Black Week og Cyber Monday klare - og det er ingen tvil om at nordmenn handler sexleketøy som aldri før. Sammenlignet med samme periode i fjor har selskapet hatt en omsetningsøkning som er nær en femdobling.
I tillegg har antall bestillinger i perioden økt med 190% og antall produkter med 127% målt opp mot samme periode i fjor, sier SoMe- og presseansvarlig i Kondomeriet, Marthe Sørflaten, i en pressemelding.
LES OGSÅ: Power oppsummerer Black Week: "Har satt rekord på rekord"
Julegavehandelen er i gang for fullt og Kondomeriet kan bekrefte at det nok ligger mange harde pakker under juletreet fra dem i år.
Dette er en helt vanvittig økning og vi er så glade for å se at nordmenn unner seg litt ekstra hygge i denne spesielle perioden vi er inne i, sier Sørflaten.
LES OGSÅ: Kondomeriet fortsetter salgsboom: "Vi har slått alle tidligere rekorder"
Selskapet har hatt et rekordår, og meldte allerede i mars om en omsetningsøkning på 50 prosent. I sommer slo de alle tidligere rekorder og så en økning på 70 prosent sammenlignet med 2019.
I fjor landet butikkjedens omsetning på rundt 138 millioner kroner med et resultat på 21,7 millioner kroner.