Det norske motemerket Holzweiler satser på mer enn klær og tilbehør når de åpner restaurant og konseptbutikk i Oslobukta til våren. Det meddeler MinMote.
Fra før av har Holzweiler tre butikker i Oslo samt egen nettbutikk og salg via Zalando. Det nye lokalet blir på 400 kvadratmeter, som skal bestå av både butikk, restaurant og en stor uteservering.
Åpningen skjer på vårparten i år. Vi holder på å skape et sted som skal vise enda mer av Holzweiler og hva vi er og står for. Community building er et nøkkelord, sier gründer Andreas Holzweiler til MinMote.
I følge MinMote drømmer de norske gründerne også om et Holzweiler-hotell, selv om det ikke er noen planer om dette ennå.
Det nye konseptet er ikke begrenset til en restaurant, det handler om å utfolde oss mer kreativt. Vi vil dra inn nettverket og vennene våre innenfor musikk, kunst og kulturbransjen, konseptet skal være levende og intuitivt uten å være avhengig av en sensor. Vi må tørre å være litt annerledes.