ANNONSE

Øker nettsatsingen - Tester hjemkjøring i Oslo-området

Røde tall for Plantasjen -kundetilfredsheten faller
Foto: Plantasjen
Magnus Hjelle

Plantasjen skal nå styrke sin netthandelsatsing, og satser på hjemleveranse. I førsteomgang skal tjenesten testes i utvalgte områder.

ANNONSE

Vi skrev tidligere om Plantasjen, som viste til røde tall tidligere i år.

Nå tester de en satsing på hjemleveranse, som etter planen skal utvides til flere byer i Norden. 

Plantasjen har inngått et samarbeid med transportselskapet Best Transport, som skal transportere varene hjem til de tusen hjem. 

I starten blir tilbudet kun gitt til kunder i Osloområdet, samt kunder i Stockholm og Uppsala i Sverige. 

Kjedens omnikanalsjef Kenneth Grönlund sier i en kommentar til Market at de nå styrker sin netthandelsatsing.

- Med Best Transport når vi nå ut på en helt ny måte, hvilket styrker vår netthandelsatsing. Vi vet at det fins en stor etterspørsel om å kunne handle blomster og tilbehør online, og vi kommer til å kunne møte disse behovene med det nye samarbeidet. I prosessen med å finne rett transportpartner har det også vært viktig å tilgodese muligheten for å kunne håndtere pakker og forsendelser som både er ømtålige og store, sier Grönlund. 

 

Del artikkel: