Da nettbutikken Blush.no åpnet for forhåndssalg av en helt ny parfymenyhet i slutten av juli, tok det helt av. Dette til tross for at ingen har luktet på duften ennå.
Interessen har vært enorm, og over 1000 parfymer ble revet bort på få dager, sier Christine Stålnacke, CMO i Blush, i en pressemelding.
Parfymen heter VAAG og er noe nettbutikken har utviklet i samarbeid med de kjente influenser-tvillingene Vita & Wanda. Produktet skal sette lys på et viktig tema.
Det er ingen hemmelighet at vi har vært gjennom tøffe perioder i livet, og vi har vært heldige som har hatt hverandre. Vi har våget å skille oss ut, våget å feile, våget å si i fra, å stå i stormen, gråte, være lykkelig, elske, og lære. Vi våger å være oss selv – og det er en oppfordring vi ønsker å gi videre. Mangfold og ulikheter er det som gjør oss sterke sammen, og det som gjør verden mer interessant. VAAG å være deg selv du også, sier tvillingene.
Selv om forhåndssalget startet 25. juli slippes imidlertid ikke parfymen før 5. august denne uken. Det er en såkalt limited edition, og det har derfor vært stort rift om flaskene allerede.
VAAG skal være Vita & Wandas største prosjekt så langt, og de valgte Blush som samarbeidsparter til å utvikle parfymen av flere grunner.
Blush var et naturlig førstevalg for oss. Vi har handlet mye i nettbutikken selv, og alltid vært fascinert og imponert over utvalget Blush har av parfymer. Og ikke bare kan de mye om duft, de satser også stort på mangfold og bærekraft, temaer som også er viktige for oss. De er en aktør som opptrer med hjertet, og jobber for å gjøre en forskjell. Det digger vi, avslutter jentene.