Stormberg har lett etter den rette til å løfte sine salgs- og markedsteam til nye høyder – og fant det de var ute etter i Nina Johansen, som kommer fra stillingen som salgsdirektør i Blivakker og Cocopanda.
Nå skal hun sikre videre vekst for turtøyprodusenten i rollen som salgs- og markedssjef.
Jeg har tatt mulighetene jeg har fått på strak arm og alltid hatt en stor drivkraft. Jeg ser frem til å bli en del av Stormberg sitt dyktige og dedikerte team. Utrolig spennende å få være med å bygge merkevaren Stormberg videre, og jeg gleder meg til å ta fatt på et nytt kapittel i min karriere, forteller Johansen i en pressemelding.
Johansen, som i en alder av 29 år allerede har vært i Brandsdal Group i 14 av disse årene, har skapt oppmerksomhet for sin ledererfaring i en ung alder. Blant annet har hun vært nominert og finalist i Årets unge leder hos NHO Agder og Næringsforeningens pris opptil flere ganger, samt vært nominert til E24s årlige Ledertalentene-kåring.
LES OGSÅ: Stormberg med ny storsatsing – lanserer kjæledyrutstyr
Stormberg har de siste årene utvidet sin satsing i det norske markedet. Nylig lanserte de dessuten to helt nye kategorier i Stormberg: nemlig hund og katt, hvor du finner utstyr og tilbehør til kjæledyr.
Den nye salgs- og markedssjefen vil ha et overordnet ansvar for alle våre salgskanaler, og jeg er helt sikker på at vi har funnet den rette ressursen. Nina har med seg formidable resultater, men det som nok overbeviste mest var hennes fokus på ledelse, hennes salgsdriv og målfokus, sier Hege Nilsen, daglig leder i Stormberg, om nyrekrutteringen.
LES OGSÅ: Stormberg oppsummerer året – gjort store digitale fremskritt