Det startet så smått i en liten leilighet i Bogstadveien i Oslo på Black Friday i 2014. Neste stopp var 600 kvadratmeter i Vika i Oslo. Siden januar i år har Tights.no-gjengen kunnet boltre seg på 2500 kvadratmeter på Ryen - også det i Oslo.
Så fra å være liten på Vestkanten har de på tre år blitt vesentlig mye større på Østkanten.
Nå står 16 000 gule esker klare for å fylles med alt fra treningstøy, smartmat, kosttilskudd, treningseffekter til gadgets som hårbørster og trådløse hodetelefoner.
Håper på å doble omsetningen
I fjor omsatte selskapet for cirka 45 millioner kroner.
- Vi håper på en dobling i år, sier gründer og daglig leder Per William Frøisland, som guider eHandel.com rundt i lokalene.
I likhet med mange andre norske nettbutikker og butikkjeder har de avsatt et eget område som brukes som fotostudio.
Visuell verdi
Det blir stadig flere norske selskaper som vet verdien av gode produktbilder for å kunne selge en vare. I løpet av det siste året har eHandel.com besøkt en rekke kjeder og selskaper som satser målrettet på egne bilder og egne husfotografer. Det spenner vidt fra Mester Grønn på Liertoppen til Stormberg i Kristiansand.
- Vi er veldig bevisste på det visuelle, sier Frøisland, som denne uken kjører hardt på med TV-reklame på TV2 for Tights.no og Comfyballs.no, et annet selskap han og makkerne i Netthandelsgruppen AS har en finger med i.
Se flere bilder fra Tights.no-hovedkvarteret her:
Per William Frøisland sammen med pallevis med Black Friday-varer og selskapets nyinnkjøpte truck. - Vi er mottagelig for navneforslag, sier han. Foto: Bjørn Skomakerstuen
Tights.no fikser produktbildene på egen hånd. Foto: Bjørn Skomakerstuen
Pakker pakkes og sendes ut. Foto: Bjørn Skomakerstuen
I denne bygningen på Ryen i Oslo holder Tights.no til. Foto: Bjørn Skomakerstuen