ANNONSE

Setter sin lit til egenutviklet klubb: ”Et teknisk mesterverk”

Peter G. Jørgensen, medgründer og CCO hos Boozt.
Linn Adine Andersen

Vil sette en ny standard i bransjen.

ANNONSE

Den svenske motegiganten lanserer ny kundeklubb. Club Boozt er navnet den internutviklede investeringen har fått, og innholdsmessig ligner den foreløpig de fleste andre kundeklubber.

Motegigantens drøye tre millioner aktive kunder skal gjennom klubben få tilgang til skreddersydde tilbud og en tilpasset kundeopplevelse. Selv kaller Boozt nylanseringen for et teknisk mesterstykke.

Vi er utrolig glade for at vi endelig kan lansere Club Boozt. Det er et strategisk viktig steg og en betydelig investering for Boozt, hvor vår store og lojale kundebase spiller en viktig rolle. Det er et ytterligere stort steg i vår langsiktige varehusstrategi.

Club Boozt er et teknisk mesterverk og forventes å bli en hjørnestein i de fremtidige kommersielle tilbudene og kommunikasjonen bak vårt ledende nordiske varehus. Vi er overbeviste om at Club Boozt vil sette en ny standard i bransjen ved å tilby unik kundetilpasning, personlige tilbud og høyt servicenivå, sier Peter G. Jørgensen, medgründer og CCO hos Boozt.

"Avgjørende å tilpasse seg"

Gjennom klubben skal moteaktøren samle inn data om kundens preferanser og oppførsel.

I dagens konkurranseutsatte landskap innen detaljhandel er det avgjørende å tilpasse seg og imøtekomme våre kunders skiftende behov. Med vår egenutviklede Club Boozt gir vi kundene muligheten til å velge fordeler som er viktige for dem. Gjennom å tilby personlige opplevelser og belønninger for deres lojalitet, streber vi etter å styrke vårt forhold til hver enkelt kunde og overgå deres forventninger, sier Jørgensen.

Medlemstjenesten skal være gratis og selskapet opplyser at det vil fortsettes å utvikle nye tilbud og tjenester i Club Boozt i tiden fremover.

Del artikkel: