Ellos, som mange tenker på som et tradisjonelt postordreselskap, har de siste årene bygget seg opp til å bli en storaktør på nett.
Den tanken har de på ingen som helst måte gitt slipp på når de henter inn Jessica Engman som har sittet som markedsjef i norske Jollyroom.
Ifølge en pressemelding fra Ellos er det hennes kunnskap og erfaring innen digitalt salg og markedsføring som har fått Borås-selskapet til å knytte henne til seg.
Flere nye ansikter
Engman er ikke den eneste nytilsettelsen. Ellos har også sikret seg Marina Davarinou fra NetOnNet, som blir ny varemerkesjef, og Mathias Parkhagen som kommer fra DHL. Han blir ny logistikksjef for den svenske nettmotekjempen.
Hans Ohlsson, konsernsjef for Ellos Group, er ikke overraskende glad for de tre «nysigneringene».
- Med disse tre på plass styrker vi laget vårt med et enda tydeligere vekst- og lønnsomhetsfokus, uttaler han i en pressemelding.
Ellos Group eier nettbutikkene Ellos, Stayhard og Jotex og er et av de ledende mote- og interiørselskapene i Norden.
(Foto: iStone/Mynewsdesk/CC BY 3.0)