ANNONSE

Hun er Lykos nye markedssjef: “Drømmerollen”

Cecilia Kroon, Lykos nye CMO // Foto: Lyko
Cecilia Kroon er klar for å ta Lyko gjennom den nye tilvekstreisen.
Linn Adine Andersen

Det er Cecilia Kroon som får ansvaret når Lyko på sin tilvekstreise må holde tunga rett i munn – for kjerneverdiene skal både beholdes og videreutvikles på et globalt nivå, samtidig som den svenske skjønnhetsgiganten tilpasser seg de lokale markedene.

Det forteller Rickard Lyko, som utser Kroon til selskapets nye markedssjef, CMO.

ANNONSE

Jeg er veldig glad for denne drømmerollen hos Lyko, det er helt fantastisk moro å kunne bli med på en tilvekstreise full av spenning og muligheter, kommenterer Kroon.

Hun kommer senest fra rollen som global markedssjef hos det svenske lydbok- og strømmeselskapet Storytel, og tiltrer sin nye rolle hos Lyko den 19. februar.

I tillegg til å ha ansvaret for Lykos globale markedsorganisasjon, vil hun holde i tråden hva gjelder strategi og merkevare, deres egne merkevarer samt inhouse-byrået Lyko Studio.

Jeg er virkelig imponert over Lykos kultur og verdier, hvilket harmonerer perfekt med mine egne, og det er veldig viktig når jeg velger arbeidsplass. Jeg ser frem til å kunne bidra til Lykos fortsatte suksess, sier Kroon.

Del artikkel: