LES OGSÅ: Henter 600 millioner kroner etter sammenslåingen
Fra Norwegian hentes Nina Mikaelsen til rollen som ny markedsdirektør i Oda Norge. Det opplyser selskapet i en pressemelding mandag formiddag. Mikaelsen går altså fra en sterk lavprisaktør til en annen, og skal bidra til Odas vekst og utvikling.
Oda er uten tvil en gamechanger i norsk dagligvare, men også i folks liv, sier Nina Mikaelsen, ny markedsdirektør i Oda.
Mikaelsens viktigste prioritering fremover skal være å fortsatt synliggjøre Oda som en lavprisaktør, samtidig som en fortsetter å videreutvikle og bygge merkevaren Oda i Norge.
Kjennskapen til Oda er høy. Jeg tror de aller fleste vet at Oda driver med hjemlevering av matvarer, når de ser en gul Oda-bil. Målet mitt er at enda flere skal vite at Oda også har de laveste prisene. Barnefamiliene trenger ikke velge mellom å spare tid eller å spare penger i dyrtiden. Hos Oda kan de få begge deler, sier Mikaelsen.
"Mange likheter mellom Norwegian og Oda"
Hun er selv trofast kunde hos selskapet, og har falt for det hun mener er en sjarmerende aktør med et glimt i øyet. Nå gjelder det å bevare denne holdningen, og at Mikaelsen drar nytte av sine 10 års erfaring fra Norwegian.
Jeg tror min bakgrunn fra et innovativt selskap i en svært konkurranseutsatt bransje vil komme godt med i denne rollen. Det er mange likheter mellom Norwegian og Oda. De har begge satt ambisiøse mål og utfordret sine respektive markeder ved å tilby god kvalitet til en lav pris. Nå ser jeg fram til å dykke inn en ny bransje og sammen med et fantastisk team overbevise enda flere barnefamilier om å teste Oda, sier Mikaelsen.