I et spektakulært showroom på Aker Brygge vil Volvo garantert bli lagt merke i tiden som kommer.
Markedsførings-stuntet vil garantert også koste noen kroner.
Men hva gjør ikke den svenske bilprodusenten for å skape blikkfang for den nye modellen XC60.
Allerede en salgssuksess
Modellen er allerede en salgssuksess i Norge, med nærmere 1700 forhåndsolgte biler - der plug-in hybriden XC60 T8 er den aller mest populære. Mer enn 660 Volvo XC60 ble bestilt her i landet den første dagen etter salgsstart tidligere i år, skriver Volvo i en pressemelding.
Pop-up installasjonen er designet i Gøteborg.
Bygget er skalerbart - akkurat som plattformen XC60 er bygget på. Utstillingskonseptet er derfor svært fleksibelt og gjør at bilprodusenten kan nå ut til nye kundegrupper på nye arenaer - som konserter og festivaler, og andre typiske turistdestinasjoner som shoppingområder, skisentre, kunstmuseer eller utstillinger.