Men, hva skal egentlig til for å lykkes i den knallharde konkurransen i markedet, hvilken teknologi bør man velge og hva sier forbrukertrendene oss?
Disse og mange flere spørsmål søker vi å besvare på Kampanjes halvdagskonferanse «E-handel i 2024 – slik vinner du konkurransen på nett» 4. september på Vika kino!
På scenen denne dagen får vi blant annet se disse foredragsholderne:
CEO i det prisvinnende britiske byrået Endless Gain, Neil McKay.
Forfatteren, ledertalentet og tech-entusiasten Julia Paulsen fra Elkjøp Nordic.
Bransjeveteranen som hjelper små nettbutikker å vokse, Thomas Moen.
Teknologilederne Siri Børsum og Camille Juguet fra Capgemini Invent.
Nettbutikkeksperten Torkel Johannessen fra Pearl Convert.
Talentene Alexander Naglestad og Kristoffer Johnsrud fra Ecommerce Marketing.
Konferansier og teknologioptimist Eirik Norman Hansen.
Hvert foredrag er utformet for å gi deltakerne praktiske og anvendelige innsikter, enten det gjelder å forstå det kompliserte landskapet av kundepsykologi eller å anvende dataanalyse for å forutsi markedsbevegelser. Vi vil også dekke hvordan du kan bruke kunstig intelligens for å skape en mer personlig kundeopplevelse.
Denne konferansen er en uunnværlig ressurs for deg som ønsker å forstå og mestre de nye digitale trendene som former fremtidens e-handel
Vi håper å se deg og dine kollegaer til en hyggelig og inspirerende formiddag på Vika kino 4. september!
Les mer om konferansen «E-handel i 2024» her!
Kampanje Media er Norges ledende mediehus for hele media- og kommunikasjonsbransjen. Vi skriver nyheter om markedsføring, teknologi, medier, design, reklame og kommunikasjon og arrangerer tyvetalls kurs og konferanser årlig. Les mer på kampanje.com.