Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Åpner to nye butikker på etterlengtede lokasjoner: "Endelig"

Johan Sjöhagra, adm. dir. i Jula // Foto: Jula
Styrker varemerket i Norge, sier toppsjefen.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Til uka fortsetter jula å styrke sitt butikknettverk i Norge, med to nye butikkåpninger.

De nye butikkene er lokalisert i Straume og Furene – to steder hvor ledelsen ser et stort potensiale. Butikkene blir nummer 42 og 43 i rekka, og Jula teller dermed 139 butikker i Norge.

Først ut er Jula Straume som åpner 17. april.

Denne etableringen har vi jobbet med i mange år med hjelp fra Olav Thon, og nå får vi muligheten til å åpne et Julavarehus på en svært god beliggenhet.

Her kommer vi nær våre trofaste kunder, og får samtidig mulighet til å tilby vårt store sortiment til nye kunder på en god måte. Det føles naturligvis svært bra, sier Jula-eier Karl-Johan Blank i en pressemelding fredag.

ANNONSE

En viktig region

Ole Jørgensen, Regional Manager i Jula Norge, forteller at de har sett etter passende lokaler i dette området lenge.

Nå er vi endelig på plass i et lokale som er godt kjent for alle Sotraværinger som har besøkt Obs Bygg på Straume. Øygarden kommune er en spennende plass å etablere seg og vi gleder oss til å ta imot både byfolk og striler i vårt flotte nye varehus, kommenterer Jørgensen.

Om etableringen i Furene forteller Jørgensen at de styrker selskapets nærvær i det som allerede er en viktig region for hjemmefikser-kjeden.

Her vil både Voldinger og Ørstinger finne det meste du trenger i hverdagen. Stelle på huset, pusse opp hytten, dra ut og fiske eller en fjelltur i gode turklær, alt dette kan vi i Jula hjelpe deg med.

Styrkes ytterligere

Administrerende direktør i Jula, Johan Sjöhagra, mener den fortsatte etableringstakten til kjeden er viktig og at den demonstrerer en styrke i organisasjonen.

Det er utrolig gøy og føles veldig bra at Jula er så godt likt på det norske markedet, og at kundene liker konseptet vårt. At vi nå åpner på flere attraktive beliggenheter i 2024, føles svært bra, og styrker varemerket vårt ytterligere i Norge, avslutter Johan Sjöhagra.

Del artikkel: