LES OGSÅ: Etter suksessen i Sverige - nå lanserer Netonnet betalingsløsningen i Norge
Historisk sett har håndtering av in-store B2B-kjøp vært forbundet med betydelige utfordringer, da eksisterende B2B-betalingsløsninger ofte mangler kompatibilitet med POS-systemer, noe som resulterer i operasjonelle utfordringer og et kjøp som tar lang tid for både forhandlere og kunder å gjennomføre.
Forbedret kundeopplevelse
Denne prosessen håper man nå å kunne forenkle betydelig og Eplehuset, som drar nytte av dette samarbeidet, kan nå skilte med en fullt integrert B2B-betalingsløsning sømløst integrert i deres utsjekkingsprosess.
Siden vi begynte å jobbe med Two har vi sett forbedringer i vår kundereise, fjernet smertepunkter og gjort kunder mer tilfreds, spesielt mindre bedrifter, sier Line S. Ludvigsen, markedsførings- og e-handelssjef hos Eplehuset.
Eplehuset har allerede opplevd bemerkelsesverdig suksess i sin nettbutikk, med en økning på 108 prosent i nye salg og en 34 prosent økning i gjennomsnittlig ordreverdi, takket være en akseptrate på 90 prosent.
For å skape den optimale omni reisen har vi lenge hatt lyst til å tilby den samme løsningen i våre butikker og servicesentere. Etter å ha jobbet tett med Flow Retail og Two er vi stolte over resultatet og gleder oss til å rulle ut løsningen for alle våre bedriftskunder.