ANNONSE

Høyner innsatsen med populært konsept: "I en ekspansiv fase"

Foto: Kappahl
Blir nummer syv i Norge.
Linn Adine Andersen

Kappahl satser videre i Norge med sitt konsept Newbie. Til høsten åpner kleskjeden nemlig sin syvende Newbie-butikk i Norge, og den vil eie rom på det nyetablerte kjøpesenteret Værstetorvet i Fredrikstad som ferdigstilles i løpet av oktober.

Newbie selger kolleksjoner til barn inntil 8 år, og komplementeres med Newbie Woman og Newbie Room, altså kan mødre finne noe til både seg, barna og interiør til barnerommet i butikkene. Kappahl selger også produkter fra dette sortimentet i sine butikker og nettbutikk.

Anders Tanberg, landssjef for Kappahl i Norge, forteller at de responderer på engasjerte kunders ønsker om å åpne flere butikker.

Vi er nå i en ekspansiv fase med Newbie og vi er derfor veldig glade for å kunne tilby enda mer Newbie til våre kunder på Værstetorvet i Fredrikstad, sier Tandberg i en pressemelding.

Han forteller videre at om den ypperlige plasseringen, på et splitter nytt kjøpesenter.

Vi bidrar godt til Værstetorvets målsetning om å tiltrekke butikkonsepter som supplerer det eksisterende tilbudet i Fredrikstad sentrum.

Newbie ble etablert i 2010 og har egne frittstående butikker i Norge, Sverige, Finland, Polen og Storbritannia.

Del artikkel: