Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Knallstart for Zalandos B2B-satsing – er nå selskapets raskest voksende kanal

Dr. Sandra Dembeck, CFO hos Zalando. // Foto: Zalando
"Gjør det mulig for Zalando å forme den europeiske mote- og livsstilsindustrien".
Jimmy Andersson

I mars kunngjorde Zalando sine planer om en større satsing innen B2B. En satsing som går under navnet Zeos, hvor netthandelsgiganten åpner op sin logistikkinfrastruktur, programvare og sine servicefunksjoner før merkevarer og forhandlere på og utenfor Zalandos plattform.

Nå har Zalando sluppet visse tall for denne delen av virksomheten, og det ser ut til at de har fått en god start på året.

LES OGSÅ: Zalando snur til fortjeneste – premium og B2B er nøkkelen

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: