KidsBrandStore.se startet som et rendyrket nettkonsept i september 2011.
På dagen fem år senere åpnet de sin første fysiske butikk i Täby Centrum. Omnikanal-konseptet er av både gründerne og kundene blitt hyllet som en hit, og derfor blir det utvidelse med tre nye butikker - i tre forskjellige svenske storbyer - i løpet av våren og høsten, skriver selskapet i en pressemelding.
I mars åpnes butikk nummer to i Göteborg. 1. august skjer det ting i Nacka Forum i Stockholm, mens det hele avsluttes med butikk nummer fire i Malmö og Emporia 1. september.
Offensiv tankegang
- Vi vokser med et brak. Vi har opplevd en årlig omsetningsvekst helt siden starten. Vi tror ikke 2017 blir noe unntak, og vi stormer erfor videre mot en omsetning på 130 millioner svenske kroner i år, sier David Törn, etableringsansvarlig for butikkene.
Han sier butikkene utgjør viktige brikker i selskapets fremtidsbilde, og at de første fire butikkene bare er begynnelsen på et eventyr som ifølge Törn skal ende i milliardomsetning om X antall år.
- Vi titter på flere aktuelle butikksteder i Sverige. Det samme gjør vi også i våre nordiske naboland, sier han avslutningsvis.
KidsBrandStore selger klær og tilbehør for barn og ungdom fra 8-16 år.