Garasjetid AS 2023 (2022)
- Inntektene øker til 66 millioner kroner (62,9)
- Driftsresultatet ender på 1,5 millioner kroner (1,9)
- Ordinært resultat før skatt er 0,9 millioner kroner (1,5)
- Årsresultatet viser 0,7 millioner kroner (1,2)
I en pressemelding forteller Garasjetid at nettbutikken vil fortsette å utvide sin virksomhet, forbedre e-handelsplattformen samt at man utforsker nye markeder både nasjonalt og internasjonalt.
I tillegg trekker Bjørn-Aage Bredal, CMO i Garasjetid, frem hvordan selskapet har nådd en ny milepæl. De har betjent over 100 000 kunder siden oppstarten i november 2019.
Vår raske vekst og evne til å nå så mange kunder på så kort tid skyldes vår forpliktelse til innovasjon og kundeservice, sier Bredal i pressemeldingen.
Store på Youtube
Garasjetid har siden oppstart hatt et stort fokus på sosiale medier, spesielt Youtube, og har i dag en robust tilstedeværelse på nett.
Selskapet har mer enn 1000 videoer på plattformen, med over 6 millioner visninger. Dessuten abonnerer over 25 000 personer på deres kanal.
Vi er takknemlige for våre kunders tillit og ser frem til å fortsette å drive innovasjon i bilpleieindustrien, sier Bredal.
Netthandel har søkt Garasjetid for ytterligere kommentarer.