ANNONSE

Garasjetid vokser lønnsomt – feirer 100 000 kunder: "Takknemlige"

Bjørn-Aage Bredal, CMO, og Hugo Rask-Jensen, gründer og daglig leder i Garasjetid // Foto: Netthandel
Inntektene øker og resultatet havner på plussiden til tross for en liten nedgang.
Linn Adine Andersen

Sandefjord-baserte Garasjetid står nå klare med sine finansielle resultater for helåret 2023.

I løpet av fjoråret økte nettbutikken inntektene, samtidig som resultatet dipper noe. Lønnsomheten står likevel ved.

Garasjetid AS 2023 (2022)

  • Inntektene øker til 66 millioner kroner (62,9)
  • Driftsresultatet ender på 1,5 millioner kroner (1,9)
  • Ordinært resultat før skatt er 0,9 millioner kroner (1,5)
  • Årsresultatet viser 0,7 millioner kroner (1,2)

I en pressemelding forteller Garasjetid at nettbutikken vil fortsette å utvide sin virksomhet, forbedre e-handelsplattformen samt at man utforsker nye markeder både nasjonalt og internasjonalt.

I tillegg trekker Bjørn-Aage Bredal, CMO i Garasjetid, frem hvordan selskapet har nådd en ny milepæl. De har betjent over 100 000 kunder siden oppstarten i november 2019.

Vår raske vekst og evne til å nå så mange kunder på så kort tid skyldes vår forpliktelse til innovasjon og kundeservice, sier Bredal i pressemeldingen.

Store på Youtube

Garasjetid har siden oppstart hatt et stort fokus på sosiale medier, spesielt Youtube, og har i dag en robust tilstedeværelse på nett.

Selskapet har mer enn 1000 videoer på plattformen, med over 6 millioner visninger. Dessuten abonnerer over 25 000 personer på deres kanal.

Vi er takknemlige for våre kunders tillit og ser frem til å fortsette å drive innovasjon i bilpleieindustrien, sier Bredal.

Netthandel har søkt Garasjetid for ytterligere kommentarer.

Del artikkel: