Vi leverer på det kunden forventer at alle skal levere på. Dessuten vinner vi tillit ved å dele vår kunnskap åpent. Vi har som sagt nå mer enn 1000 filmer på Youtube med mer enn 6 millioner visninger i lille Norge, filmer som også deles i andre SoMe-kanaler med stor suksess. Men viktigheten av Youtube er at det er der man søker etter hvordan man løser et "problem". Vi er problemløseren innen å ta vare på bilen.
Interaktiv handel
Om veien videre får vi om ikke hele planen – noen hint om hvor Garasjetid er på vei.
Blant annet skal deres eksisterende e-handelsplattform oppgraderes.
Det er oppgraderinger i den plattformen vi bruker, integrert med flere salgsmuligheter. For eksempel liveshopping som er et vanlig fenomen innen sminke, klær, smykker og sko, men innen bilpleie, med fokus på gutta, var det litt som å hoppe i blinde ved å prøve ut dette. Det viser seg at også gutta vil ha interaktiv handel, forteller Bredal.
Garasjetid har flere egne merkevarer som med tiden har vokst seg sterke. Disse skal det satses videre på, samtidig som selskapet snuser på andre markeder og kategorier som vil forsterke deres posisjon innen bilpleie, vedlikehold og – som Bredal sier – deres favorittrom, nemlig garasjen.
Vi har for eksempel nylig startet med fokus på luftkvaliteten i garasjen. Ikke bare fordi vi oppholder oss mye der og fortjener ren, frisk luft, men også fordi biler, verktøy og utstyr lever lenger når luftkvaliteten er riktg. Dette er en ny kategori og et nytt marked for oss, runder Bredal av.