ANNONSE

Han blir ny CCO på Haglöfs – tar med seg erfaringer fra globale aktører

"En betydelig ressurs for teamet vårt".
Jimmy Andersson

Sport- og friluftskjeden Haglöfs har fått en ny kommersiell sjef, det meddeler selskapet i en pressemelding.

Det er Andreas Oliver Lorenz, som tidligere blant annet har hatt forskjellige ledende stillinger innen Adidas og ON, som snart trer inn i rollen som CCO hos Haglöfs.

LES OGSÅ: Haglöfs CEO går av – mens selskapet forbereder global ekspansjon

Jeg er spesielt begeistret over Haglöfs engasjement for ytelse og bærekraft, og jeg er stolt over å bli med i et team som identifiserer seg som outsiders by nature, sier han i en kommentar og fortsetter:

Jeg ser frem til å samarbeide med mine dyktige kolleger for å skape engasjerende forbrukerreiser og bygge et sterkt nettverk av partnere. Sammen vil vi utvide vår tilstedeværelse og styrke vår posisjon på både eksisterende og nye markeder.

Andreas Oliver Lorenz begynner i sin nye stilling den 20. august.

Andreas dype bransjekunnskap og strategiske tankesett gjør ham til en betydelig ressurs for teamet vårt, sier midlertidig administrerende direktør Daniel Tseung.

Del artikkel: