I dag slapp Rema 1000 nyhetsbomben hele Norge har ventet på etter dager med en massiv hype av bostaven æ.
«Æ e din» var det første som fulgte pressemeldingen som ble sluppet tidlig onsdag ettermiddag.
Appen «Æ» gir kundene som velger å bruke den et priskutt på 10 prosent på de varene de handler mest, samt et priskutt på frukt og grønt på like mange prosent.
- Kunden er vår øverste sjef, og skal få personlige priskutt på varene de handler mest. Ikke de varene som dagligvarekjedene ønsker å selge. «Æ» e nå din, sier administrerende direktør i REMA 1000, Ole Robert Reitan.
Ingen lokketilbud
Foran nesten 600 kjøpmenn fra hele landet, ble Rema 1000 sin nye digitale storsatsing - «Æ» - presentert i dag. Rema 1000 har under utviklingen av hele tiden hatt fokus på kundens behov og å gjøre det enkelt.
- Her er det ingen lokketilbud eller bonussystemer som gjør det komplisert å følge med. Vi kutter prisene på det du handler mest - rett i kassa. Dermed sparer du penger hver gang du handler, sier Reitan.
Ved bruk av appen kan du til enhver tid se hvor mye du har brukt og spart.
Appen er gratis å bruke og kan lastes ned i App Store og Google Play.
«Æ» er tilgjengelig for bruk i alle Rema 1000-butikker fra 5.januar.