ANNONSE

Bohus velger ny checkout-partner

Steffan Berg, Head of Sales hos Walley Norge, er fornøyd med nysigneringen. // Foto: Walley
Den nye løsningen vil først lanseres i varehusene.
Linn Adine Andersen

Det er tid for en ny svensk-norsk union – denne gangen mellom Bohus og Walley.

Den norske møbel- og interiørkjeden lanserte for et års tiden siden en helt ny e-handelsplattform, og har i tillegg gjort en rekke investeringer de siste årene for å vinne kampen om kundene.

LES OGSÃ…: Slik skal Bohus booste kundenes opplevelse med ny plattform

Denne gangen var det betalingsløsningene som var klare for en oppfriskning, og oppdraget med å effektivisere checkout-prosessen har gått til svenske Walley.

Vi gleder oss til å samarbeide med Walley for å gi våre kunder de betalingsalternativene de forventer å finne, uansett om man handler på nett eller i varehusene, sier Per Magnus Frantzen, CFO hos Bohus, i en pressemelding.

Den nye betalingsløsningen skal rulles ut i Bohus' 66 varehus i Norge.

Vi har startet en spennende reise med Bohus der kundeopplevelsen og deres populære lojalitetsprogam Bo:klubben vil ligge i fokus. Vi er stolte over å nok en gang få en bekreftelse på at vi og våre løsninger møter forhandlerenes forventninger til fremtidens kundereise, sier Steffan Berg, Head of Sales på Walley Norge.

Rettelse: Ifølge opplysninger fra Walley skulle deres betalingsløsning først rulles ut i Bohus sine varehus og deretter videreutvikles til en helhetlig omnikanal løsning. Det stod derfor tidligere i denne artikkelen at Bohus ville bytte ut Klarna (som i dag står for Bohus checkout på nett) med Walley. Ifølge Bohus har man kun inngått avtale med Walley for betalingsløsning i varehus, men man ser samtidig på mulighetene for en omnikanalløsning på sikt. En rettelse ble gjort 28. august kl.10:43.

Del artikkel: