Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Leverandøren Wee.no, som selger større maskiner og utstyr til bygg og anleggsindustrien på nett, har fått seg en gledelig overraskelse.
Etter tre år med testing har selskapet nemlig fått sitt gjennombrudd på en noe uventet medieplattform – nemlig Tiktok. Som resultat vil medieplattformen nå inkluderes i selskapets langsiktige markedsstrategi.
Vi forventet ikke at Tiktok skulle være en så effektiv kanal for å nå utstyrs- og maskinkunder, sier markedssjef i Wee.no, Vivian Wee Flatnes, i en pressemelding.
Målet er selvsagt å nå ut til målgruppen, men i utgangspunktet trodde ikke markedssjefen at akkurat Tiktok skulle bli en større satsing når man driver innen bygg og anlegg samt industri og landbruk.
TikTok har noe overraskende vist seg å være en effektiv kanal å bygge merkevare også i vår bransje, fortsetter Flatnes.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: