Hun får rollen som kundedirektør i Oculos. I sin tidligere erfaring fra både OBOS og Norwegian har Møllerplass spilt en viktig rolle i utviklingen av deres medlemsprogrammer, og nå får hun ansvaret for å styrke Oculos' kundeutvikling og strategiske posisjonering i markedet.
Kundene våre står overfor stadig mer komplekse utfordringer innen lojalitet, kunderelasjonshåndtering (CRM), data og analyse. Det er viktigere enn noen gang å sikre utvikling og verdi for kundene våre.
Kristin er en av landets sterkeste fagpersoner innen lojalitet, og hennes lidenskap for å utvikle suksessfulle strategier vil være uvurderlig. Dette er en strategisk og betydningsfull ansettelse for Oculos, sier Toralf Waaktaar-Slokvik, administrerende direktør i Oculos, i en pressemelding.
Møllerplass skal altså samle den kommersielle kraften i selskapet og bidra til videre vekst gjennom helhetlig ansvar for topplinjen.
Norges ledende innen lojalitet
Videre skal Møllerplass lede arbeidet med å videreutvikle Oculos sin metodikk innen kundeutvikling, i tillegg til å ta ansvar for selskapets vekststrategi.
Oculos er Norges fremste miljø innen lønnsom kundeutvikling og jeg er svært glad for Ã¥ bli del av dette engasjerte og dyktige laget. Sammen skal vi utvikle, implementere og drifte strategier innen lojalitet, personalisert kommunikasjon, teknologi og kundeinnsikt som øker lønnsomheten for vÃ¥re kunder.Â
Vi skal også styrke vår posisjon som den foretrukne destinasjonen for de som brenner for kundelojalitet og kunderelasjonshåndtering (CRM), forteller Kristin Møllerplass.
Waaktaar-Slokvik er naturligvis fornøyd med å ha fått med Møllerplass på laget.
Det er skikkelig kult at Kristin hadde lyst til å hoppe på Oculos-toget, og vi er veldig glade for at hun har valgt å bli med på laget. Hun vil være en sentral brikke i vår satsing på å styrke vår posisjon i markedet og vil bidra til at vi fortsetter å være Norges ledende miljø innen CRM, lojalitet og markedsføringsteknologi, avslutter Waaktaar-Slokvik.