ANNONSE

Ny utfordrer på markedet: "Helt annen tilnærming enn våre konkurrenter"

Daglig leder i Godpris, Erik Andreassen-Perez. // Foto: Kristoffer Møllevik
Har løst de store utfordringene konkurrentene ikke har klart, mener lederen av Godpris.no.
Linn Adine Andersen

Senest i sommer kunne Netthandel rapportere om Prisjakt.no's nye konkurrent, nemlig Prisradar.no. Men nå kommer enda en utfordrer på markedet.

I dag lanseres prissammenligningstjeneste Godpris.no. I spissen for satsingen står daglig leder Erik Andreassen-Perez.

Det er ingen som trenger tilbud på sko i feil størrelse og farge, sier prisekspert og daglig leder i Godpris, Erik Andreassen-Perez, i en pressemelding.

Han forteller videre at den nye tjenesten har tre erfarne gründere i ryggen, som til sammen har over 25 års erfaring innen netthandel, sammenligning og teknologi. I meldingen trekkes også Robert Sigvartsen frem, som innholds- og markedssjef i selskapet. Han har tidligere erfaring fra både Clas Ohlson og Prisguiden.

Vi kan også lete oss frem til at Simen Johannes Myking Graaten er medeier i selskapet, sammen med Andreassen-Perez.

Akkurat dette med farger og størrelser er noe som personlig engasjerer oss, da alle tre har vært med å beklage til brukere de siste 5 årene om merkelige prisvarsler og feil priser i våre tidligere jobber uten muligheten til å løse problemet, sier Sigvartsen.

"Helt annen tilnærming"

Plattformen overvåker i dag prisene på over 8 millioner produkter på tvers av 2200 kategorier og med over 350 butikker på laget.

I tillegg til prisovervåkning vil Godpris dele "Best i test"-lister, og nye funksjonaliteter skal være å forvente i løpet av det neste kvartalet – kanskje allerede i tide til Black Friday.

Når vi først bestemte oss for å utvikle tjenesten, la vi et premiss om at vi var nødt til å løse de store utfordringene som ingen av de store aktørene hadde klart å gjøre. Vi har valgt en helt annen teknologisk tilnærming enn våre konkurrenter og har klart å løse den største floken. Dette gjør at det blir en bedre handleopplevelse mellom kjøper og selger mener vi, sier Andreassen-Perez, før han runder av:

Vi skal være forbrukernes bestevenn og butikkenes beste samarbeidspartner, sier Erik , daglig leder i Godpris.

 

Del artikkel: