ANNONSE

Betalingsselskapet går ut i butikkene: "En verdensledende opplevelse"

Christoffer Rutgersson, adm. dir. i Qliro // Foto: Qliro
"Enda større kontroll".
Julius Gunnilstam
julius@ehandel.se

Netthandel og fysisk handel kommer stadig nærmere hverandre, og nå velger det svenske betalingsselskapet å gå ut i butikk. De lover at det skal være like enkelt å handle i begge kanaler.

Gjennom lanseringen av Qliro Instore tilfredsstilles et etterlengtet behov hos mange forhandlere, sier Christoffer Rutgersson, administrerende direktør i Qliro, i en kommentar.

Selskapet har nå skapt en felles plattform for både online- og fysiske kanaler.

En ny betalingsløsning som utvider selskapets betalingsplattform til en innovativ omni-løsning, sier selskapet om utviklingen.

Fysiske betalinger innebærer ofte forskjellige integrasjoner med Point of Sale-systemer, og dette er intet unntak.

Qliro Instore er i utgangspunktet utviklet for Sitoos POS-system og vil fremover tilbys via flere integrasjoner, meddeler betalingsselskapet.

Løsningen skal imidlertid være rask å implementere. For å gjennomføre en betaling skanner kunden en QR-kode i butikken, og kan deretter velge blant ulike betalingsalternativer.

Den nye omni-løsningen er et ytterligere skritt i vår visjon om å skape en verdensledende opplevelse for forhandlere og deres kundereise, som de gjennom Qliro Instore får enda større kontroll over, sier Christoffer Rutgersson.

LES OGSÅ: Klarna trer for alvor inn i den fysiske verden – og dét globalt

Del artikkel: