Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Forrige uke var det duket for åpningen av Blivakkers første butikk i hovedstaden, Oslo.
I forkant av åpningen har omniaktøren blant annet kjørt en større kampanje som markedsførte at man ville dele ut 500 goodiebags til kundene som møtte opp på åpningsdagen. Blant annet ble det satt opp en enorm goodiebag midt på Oslo S – et stunt som naturligvis skapte blest rundt butikken som blir en del av tilbudet i Østbanehallen.
Espen Wetrhus, detaljhandelsansvarlig i Brandsdal Group, forteller til Netthandel at de er svært fornøyde med oppmøtet fredag.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: