Pre-owned har gått fra å være en liten, men voksende tjeneste, til å virkelig bli en selvsagt del av vårt tilbud og vår kundereise – samt en ekstremt viktig brikke i vår sirkulære forretningsmodell, kommenterer Mathias Ekström, administrerende direktør i Care of Carl.
Fra før av selger nettbutikken brukte varer fra luksusmerker som Rolex, Louis Vuitton og Omega i sitt håndplukkede sortiment. Når man nå i tillegg skal kjøpe tilbake varer fra kundene, vil selskapet tilby denne tjenesten også i andre land.
Det er ingen hemmelighet at den svenske nettbutikken har trofaste kunder i Norge. Tidligere i år stod det nemlig klart at Care of Carl er Årets Nettbutikk, for andre året på rad i sin klasse.
LES OGSÅ: Netthandelsprisene 2023 – årets nettbutikker er kåret: “Imponerer og inspirerer”
Men sistnevnte tjeneste må de norske kundene vente på en liten stund til.
Vi jobber fortsatt med å utvikle pre-owned-tjenesten i det norske markedet. Klokker og vesker finnes tilgjengelig også for våre norske kunder og vi håper å kunne tilby resterende sortiment innen uoverskuelig fremtid, bekrefter Rasmus Motten Wernerby på merkevare og kommunikasjon i Care of Carl, til Netthandel.