Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Boozt senker prognosen – til tross for rekordstor Black Friday: "Tiende året på rad"

Hermann Haraldsson, adm. dir. i Boozt // Foto: Anja Ekström/Boozt
"Meget tilfredsstillende resultater."
Izabella Borowska

Mange bedrifter så frem til en vellykket Black Friday-periode, og for flere ble forventningene innfridd. Boozt er blant selskapene som kan se tilbake på en suksessfull kampanjeperiode.

Black Friday leverte nok en gang rekordomsetning, skriver selskapet.

Det var både Boozt.com og Booztlet.com som overgikk forventningene, og samlet ønsket de velkommen rundt 120 000 nye kunder i løpet av Black Friday-uken.

Jeg er stolt over at vi igjen klarte å levere en rekordstor Black Friday. Dette er nå tiende året på rad, noe jeg igjen tilskriver styrken i vår varehusstrategi, sier Hermann Haraldsson, administrerende direktør i Boozt.

Med bare én måned igjen av året og etter en intens salgsperiode har motegiganten fått et tydeligere bilde av det forventede økonomiske resultatet for 2024. Selskapet har derfor valgt å justere sin finansielle prognose, med en noe lavere vekstrate enn tidligere estimert.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: