Lanseringen i Norge har så langt overgått våre forventninger, med flere nye avtaler på plass allerede bare etter noen måneder. Med vår nye app, som tilfører merverdi for både forbrukere og forhandlere gjennom Qliro Loyalty Driver, samt vår nylanserte Qliro Checkout 0.0, er vi godt posisjonert for å akselerere tilveksten i Norge, sier selskapets administrerende direktør, Christoffer Rutgersson, i en pressemelding.
Returhåndtering og lojalitetsprogram
Den nye appen er basert på Qliros erfaringer fra Sverige, hvor den oppgraderte appen skal ført til økt kundetilfredshet og utbredt bruk. Siden september 2024 har appen blitt lastet ned over 100 000 ganger i selskapets hjemland.
I tillegg til nevnte funksjoner vil appen også tilby løsninger for returhåndtering samt enkel tilgang til kundeservice via en chat-funksjon.
Vi har tatt til oss feedback fra både forbrukere og forhandlere og kombinert den med verdifull innsikt fra Qliros egne data. Resultatet er en app som ikke bare forenkler betalingsopplevelsen, men som også styrker kundelojaliteten gjennom vår nye lojalitetsfunksjon, sier Rutgersson.