Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Ikonisk klassiker åpner nettbutikk i Norge

Foto: Acqualimone.com
Ser god tilvekst til tross for et tøft marked.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

De fleste har på et tidspunkt eid – eller i alle fall observert – t-skjorten med den ikoniske sitronskiva på. Bak merket Acqua Limone stod den svenske gründeren Ilse Stålbad.

Men siden selskapet Yellow Trading tok over i fjor høst, med Daniel Skogsberg i spissen, har merket våknet til livs igjen. Og nå skal de lansere egen nettbutikk i Norge.

ANNONSE

Merket har blitt solgt via forhandlere til norske forbrukere, men nå skal man altså etablere en egen nettbutikk i både Norge og Finland. Ifølge Skogsberg skal det også eksistere planer for å gå inn i ytterligere flere markeder. Det forteller han til svenske Market.

Markedet er tøft der ute, men vi ser god tilvekst. Vi er slow fashion og luksus basis. Acqua Limone fortsetter å designe og produsere høykvalitetsplagg i 100 prosent bomull, med en filosofi om å skape produkter som varer evig – både i kvalitet og stil, sier han til avisen.

Nøyaktig når vi kan forvente en norsk lansering nevnes ikke, men det skal i alle fall være på plass innen lanseringen av vår- og sommerkolleksjonen, hvilket bør bety at vi en gang på nyåret kan klikke oss inn på deres norske nettbutikk.

Del artikkel: