Jollyroom, en av Nordens store aktører innen leker og barneartikler på nett, fortsetter å vokse.
Nå har selskapet sett seg nødt til å utvide den fysiske kapasiteten med nesten 10 000 nye kvadratmeter lager i tilknytning til hovedkontoret like utenfor Göteborg.
Tidligere har selskapet operert på drøyt 20 000 kvadratmeter.
Fyller opp med julegaver
- Det nye lageret, som har 12 000 palleplaser, blir i første omgang fylt opp av julegaver til barn, sier Ole Sauar, administrerende direktør i Jollyroom, i en pressemelding.
Jollyroom har per i dag mer enn 700 000 registrerte kunder, et tall som ifølge selskapet antas å øke til én million i løpet av 2017.
- Det betyr at vi må ha flere varer på lager for å kunne møte kundenes behov, sier Sauar.
LES OGSÅ: Nå rigger de seg for julerushet
Ambisøse mål for 2017
I fjor omsatte Jollyroom, med sine 180 ansatte, for 392 millioner svenske kroner. I år vil trolig omsetningen passere 600 millioner svenske kroner.
Og det stopper ikke der.
Sauar & Co har ambisjoner om å passere milliarden i omsetning i 2017.
(Foto: Anton Hannedahl/Jollyroom)