ANNONSE

NetOnNet med Susanne Ehnbåge i spissen er Sveriges sterkeste merkenavn

NetOnNet med Susanne Ehnbåge i spissen er Sveriges sterkeste merkenavn
Netthandel

Svenskene har talt. Ifølge Swedish Brand Award er Susanne Ehnbåge og hennes NetOnNet Sveriges heteste merkenavn om dagen.

ANNONSE

Drøyt 6000 svenske respondenter har utpekt NetOnNet til det sterkeste varemerket og vinnere i kategorien hjemme-elektronikk under Swedish Brand Award som nylig ble avholdt i Stockholm.

LES OGSÅ: Lagerkonsept sluker nok en butikkjede

Nominert i fjor - vant i år

Helt siden i fjor, da selskapet «bare» var nominert til prisen som det sterkeste, svenske merkenavnet, har de målrettet jobbet for å ta skalpen på alle andre i så henseende.

Og det klarte de i år.

- Utmerkelsen viser at vårt valg om å fokusere all vår kraft og ressurser på NetOnNets unike og godt likte varemerke var en riktig og bra beslutning. Flere og flere kunder havner hos oss, og vi står klare for å vise dem et attraktivt og tilgjengelig sortiment med de riktige prisene - samt store valgmuligheter når det komemr til levering og kundenes ønskede leveringstidspunkter. Og uansett om de handler på nett eller i noen av våre lagerbutikker, så garanterer vi pålitelig og kjapp service, sier Susanne Ehnbåge, administrerende direktør i Netonnet Group, i en pressemelding.

LES OGSÅ: NetOnNet rendyrker lagershop-konseptet

- Utmerkelsen Sveriges sterkeste varemerke betyr mye for oss, og er en pris vi er veldig stolte over å få. Det er en herlig belønning som reflekterer alt det harde arbeidet våre medarbeidere har lagt ned i ønsket om enda flere og mer fornøyde kunder, sier Ehnbåge.

Høster frukter av forbedring

Netonnet Group har i løpet av det siste året gjennomført en rekke forandringer for å oppnå enda sterkere kundefokus og for å bedre kundetilfredsheten.

Det har manifestert seg i blant annet  flere leveringsalternativer og nye betalingsløsninger.

LES OGSÅ: Elkjøp lanserer markedsplass på nyåret - har flere samarbeidspartnere klare

(Foto: Bjørn Skomakerstuen)

Del artikkel: