Puma bruker Rihanna. JD Sports fronter Beyoncé og hennes nye kolleksjon «Ivy Park». Den norske nettbutikken Get Inspired, som selger treningsklær, bruker Tone Damli.
- Vi mener at Tone Damli er «The One», og vi mener hun kan fremme oss og våre produkter på best mulig måte. Vi har ønsket oss henne i flere år, så det er deilig å endelig kunne vite at hun er på vårt lag nå, sier Silje Landevåg til Netthandel.no.
Hun omtaler valget av Damli som et strategisk valg.
- Hun har troverdighet innen fashion, og har en god smak og stil som mange setter pris på. Tone når ut til alle uansett alder. For oss er det viktig å bli assosiert med riktige personer, sier en fornøyd Landevåg.
Den unge kvinnen fra Sogndal er tydeligvis også fornøyd med å bli ambassadør for nettbutikken.
«Get Inspired er ein rein jentebutikk med masse, masse snop!», skrev hun på bloggen sin etter å ha signert avtalen.
Tone Damli på vei over Gamle Bybro i Trondheim.
Â
En fargerik sogning på en av Trondheims mange bysykler.
Â
Av og til er det tid for en kaffepause.
A photo posted by getinspired_no (@getinspired_no) on Feb 25, 2016 at 6:03am PST
(Alle foto:Â Vibeke Myren/Getinspired.no)