Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Det svenske motemerket Adoore, grunnlagt av influenceren Petra Tungården, fortsetter å vokse. Selskapet, som opererer med et avvikende regnskapsår (oktober 2023 - september 2024), rapporterer en økt omsetning på 58 prosent, som lander på 98,5 millioner kroner (SEK), samt et forbedret EBIT-resultat.
Adoore startet i 2017 og har først og fremst blitt kjent for sine kjoler. Den jevne veksten tilskrives varemerkets evne til kontinuerlig å forbedre sine produkter og møte markedets behov.
Passform er min lidenskap og er grunnlaget for alt vi gjør, sier Petra Tungården.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: