ANNONSE

Åpner unik butikk med vellykket nytt konsept: "Vært en ubetinget suksess"

Foto: Kid Interiør
Den fysiske butikken er fortsatt et viktig møtested, sier regionlederen.
Linn Adine Andersen

I begynnelsen av juni står det klart for åpningen av nok en Kid Interiør-butikk – men denne er ikke som de resterende 150+ butikkene i resten av landet.

Interiørkjedens konsept Kid Extended har nemlig ført til at flere kunder både besøker butikkene deres, men også klikker hjem flere varer i nettbutikken. I første kvartal i år økte Kid Interiør omsetningen med 13,4 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, og nettbutikkens vekst lød hele 33,3 prosent i samme periode.

LES OGSÅ: Netthandel og større butikker løfter Kid: "Har økt våre ambisjoner"

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: