ANNONSE

Biltema lanserer nytt digitalt konsept

Biltema lanserer nytt digitalt konsept
Varehussjef på Jessheim, Annie Grodås, synes det er spennende med nytt konsept i butikken.
Foto: Biltema
therese.karlsrud.haugen

Skal rulle ut "Kjøp & Hent" i alle nordiske varehus.

ANNONSE

Varehuskjeden Biltema fortsetter sin digitale utvikling, og har nå lansert tjenesten Kjøp&Hent i utvalgte varehus i Norden.

Biltema utvider altså sin tilstedeværelse på nett ytterligere, men det betyr likevel ikke at noen nettbutikk er på gang. Med Kjøp&Hent kan kunden bestille og betale hjemme, men varene må hentes i butikk.

Varene garanteres å være klare til henting innen to timer.

Jessheim først ut

I Norge er Biltema på Jessheim først ute med den nye løsningen, hvor bestillingene allerede har kommet jevnt inn siden lanseringen 30.oktober. 

- Nå har vi også et tilbud til de som ønsker å bestille varene hjemme, og hente ferdig pakket her i varehuset, sier varehussjef Annie Grodås, i en pressemelding.

LES OGSÅ: Biltema-gruppen leverer rekordregnskap

Skal være i alle varehus

Kjøp&Hent kommer etter en vellykket lansering av ny nettside våren 2018, og deretter lanseringen av "Mitt Biltema" tidligere i år. Planen er å rulle ut tjenesten i alle varehus innen utgangen av neste år.



Daniel Berg, digitalansvarlig i Biltema. Foto: Biltema

- Vi er veldig fornøyd med lanseringen i Norden! Vi tilbyr et 48- timers vindu for henting, med unntak av el-sykler og enkelte produkter som krever montering og lenger behandlingstid i butikken. Vi går målrettet frem og tar sikte på å få implementert Kjøp&Hent i alle de nordiske varehusene innen utgangen av 4. kvartal 2020, sier Daniel Berg som er digitalansvarlig i Biltema, i en pressemelding. 

Del artikkel: