Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Biltema lanserer nytt digitalt konsept

Biltema lanserer nytt digitalt konsept
Varehussjef på Jessheim, Annie Grodås, synes det er spennende med nytt konsept i butikken.
Foto: Biltema
therese.karlsrud.haugen
therese@ehandel.com

Skal rulle ut "Kjøp & Hent" i alle nordiske varehus.

ANNONSE

Varehuskjeden Biltema fortsetter sin digitale utvikling, og har nå lansert tjenesten Kjøp&Hent i utvalgte varehus i Norden.

Biltema utvider altså sin tilstedeværelse på nett ytterligere, men det betyr likevel ikke at noen nettbutikk er på gang. Med Kjøp&Hent kan kunden bestille og betale hjemme, men varene må hentes i butikk.

Varene garanteres å være klare til henting innen to timer.

Jessheim først ut

I Norge er Biltema på Jessheim først ute med den nye løsningen, hvor bestillingene allerede har kommet jevnt inn siden lanseringen 30.oktober. 

- Nå har vi også et tilbud til de som ønsker å bestille varene hjemme, og hente ferdig pakket her i varehuset, sier varehussjef Annie Grodås, i en pressemelding.

LES OGSÅ: Biltema-gruppen leverer rekordregnskap

Skal være i alle varehus

Kjøp&Hent kommer etter en vellykket lansering av ny nettside våren 2018, og deretter lanseringen av "Mitt Biltema" tidligere i år. Planen er å rulle ut tjenesten i alle varehus innen utgangen av neste år.



Daniel Berg, digitalansvarlig i Biltema. Foto: Biltema

- Vi er veldig fornøyd med lanseringen i Norden! Vi tilbyr et 48- timers vindu for henting, med unntak av el-sykler og enkelte produkter som krever montering og lenger behandlingstid i butikken. Vi går målrettet frem og tar sikte på å få implementert Kjøp&Hent i alle de nordiske varehusene innen utgangen av 4. kvartal 2020, sier Daniel Berg som er digitalansvarlig i Biltema, i en pressemelding. 

Del artikkel: